Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

ένα πολύ όμορφο δωράκι....

Καλημέρα αγαπημένοι μου φίλοι !!!
Ένα υπέροχο δώρο έλαβα πρίν απο αρκετές μέρες ,
απο τη φίλη μας την Κατρίνα ....




 ...ένα δώρο που λάτρεψα απο την πρώτη στιγμή....


Όλες όσες έχετε πάρει δωράκι ,ξέρετε πως είναι το συναίσθημα!!
Μόλις δείς το πακέτο ....


...βιάζεσαι να το ανοίξεις για να δείς το περιεχόμενο.....


Ένα ανοιχτό βιβλίο και πάνω του δυο εικόνες !!!!
Κατενθουσιάστηκα!!!!
Πανέμορφο Κατρίνα μου !!!!
Σε ευχαριστώ πολύ !!!!


Φιλιά!!!!!!!!



15 σχόλια:

  1. Πραγματικά ένα υπέροχο δώρο. Καλορίζικο και μπράβο στο ταλέντο της κοπέλας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυχερούλααααα!Πανέμορφο δωράκι...να το χαρείς και να πάρεις τη Χάρη Τους γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχο!!!Φιλιά και να χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρενακι μου πραγματικα χαιρομαι που σου αρεσει!!!Να εισαι παντα καλα!!!!Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικό δώρο!!! Πολύ καλή δουλειά έχει κάνει η Κατρίνα.
    Να είσαι πάντα τυχερή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξερω πως νοιώθεις Ρένα μου το πρώτο μου δωράκι το πήρα απο σένα και το εχω και το καμαρώνω!!! Είναι υπέροχο το εργο της Κατρίνας όπως είναι κι εκείνη σαν ανθρώπος.Να είσαι καλά και πάντα τυχερή!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο στην Κατρίνα!...κι`εσύ Ρένα να το χαρείς
    το δώρο σου!...Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετικό το δώρο σου, Ρένα! Να΄σαι πάντα καλά και να το χαρεις το βιβλίο-δώρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαιρετικο δωρο! Πολλα μπραβο στην δημιουργο Κατρινα κι' εσυ Ρενα να εισαι καλα να το χαρεις! Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πραγματικά είναι πανέμορφο το δωράκι σου, Κατερίνα !!!!
    Να είσαι καλά και καλό ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...