Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ένα κόκκινο τριαντάφυλλο...

Καλημέρα αγαπημένοι μου φίλοι!!!
Λίγο πρίν έρθει το Πάσχα με ανοιξιάτικη διάθεση
 ταξίδεψα ένα κόκκινο τριαντάφυλλο που λατρεύω
 σε διάφορες επιφάνειες ...


...πρώτα απο όλα γυάλινη επιφάνεια σε σχήμα αχλαδιού.....


...πάνω στην οποία δούλεψα πρώτα με τεχνική ανάποδα...



...και έπειτα έκανα ανάγλυφο decoupage
 προσθέτοντας και πάστα που χρωμάτισα 
με πατίνα umbra και wax...





...με το ίδιο μοτίβο και την τεχνική με πάστα 
στόλισα  ένα βάζο...


... και μια πιατέλα...



...και τέλος ένας δίσκος ( είναι η μόνη φωτό που τράβηξα πως ήταν πρίν)...





...αυτά για σήμερα φίλοι μου!!!!
Καλημέρα  και καλή εβδομάδα σε όλους!!!!
Πολλά φιλιά!!!!!

53 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!
    Όλα υπέροχα, καλόγουστα και με εξαιρετική τεχνική!!!!
    Η μεταμόρφωση του αχλαδιού ΜΑΓΙΚΗ!!!!
    Να 'σαι καλά, Ρένα μου!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι υπεροχα!
    συγχαρητηρια!
    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όλα υπέροχα, Ρένα μου!!!
    Η τεχνικ/ή με την ανάγλυγη πατίνα μου άρεσε πάρα πολύ και το άποτ΄λελεσμα είναι άψογο!!!
    Το γυάλινο αχλάδι έγινε ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    Την καλημέρα μου και φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι όμορφα σετακια!μου αρεσε πολυ η αναγλυφη τεχνικη στο αχλαδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι έκανες πάλι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ε; Τι θαύματα έφτιαξες πάλι εσύ, μου λες; Είναι περιττό να πω πόσο μου άρεσαν όλα....φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πΩ! ΠΩ! ΕΊΝΑΙ ΥΠΈΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρενάκι, πολύ αγαπημένο αυτό το τριαντάφυλλο, το έχω βάλει κι εγώ σε πάρα πολλά!!!!
    Το αχλάδι έγινε πολύ όμορφο!!! Αλλά και ο δίσκος τέλειος!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΕΝΑ ΕΓΙΝΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!
    ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα όλα, Ρένα!! Το γυάλινο αχλάδι "κλέβει" την παράσταση, νομίζω!! Να'χεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάλι ζωγράφισες, υπέροχα όλα,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. panemwrfo to axladi kai ths giagias to petsetaki telio kalo pasxa filia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά,Ρένα!!!Χριστός Ανέστη!!!!
    Όπως πάντα μοναδικές οι δημιουργίες σου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΕΝΑ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ,ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Parabéns Querida amiga, Seu blog é uma benção. Estou seguindo
    Aproveito para também compartilhar o nosso. Faça-nos uma visita ficaremos felizes e mais ainda se nos seguir-nos. Deus te abençoe.
    Josiel Dias
    Mensagem Edificante para Alma
    http://josiel-dias.blogspot.com
    Rio de Janeiro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπεροχα ολα σου τα εργα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!Σήμερα αποφάσισα μετά από πολύ καιρό να κάνω βόλτα στη γειτονιά και έπεσα πάνω στα αριστουργήματα σου.Είναι όλα τέλεια! Το τριαντάφυλλο είναι κι εμένα τ αγαπημένο μου μοτίβο, αλλά εσύ το έχεις απογειώσει στην κυριολεξία!Μου άνοιξες την όρεξη για decoupage,αλλά δυστυχώς λόγω υποχρεώσεων ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος.Πολλά φιλια και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου Ρένα μου!σήμερα κλεινουν 4 μήνες που μας λείπεις.Γιατί;
    φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mας λείπεις.......Αλλα είμαι σιγουρη πως κοντά είναι τα Χριστούγεννα.Σε περιμένουμε.......φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πανεμορφα ολα γεια στα χερακια σου......καλες γιορτες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. thank you for putting in the Genius X time.I believe you have made several truly fascinating points. Not too many others would actually think about it the way you just did. I am really impressed that there is so much about this subject.For more ==== >>>>>> http://www.muskelaufbauhilfe.com/genius-x-o-cambalacho/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Consequently, if your ideal body weight is 58 kilograms, it will always be going to come to be 58 kilograms then. If over weight person exercises and eats a balanced and managed diet, this central obesity could be reduced effectively employing this tip for losing.
    Keto X Factor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, είμαι από την Αθήνα, αλλά μετακομίζω στη Σκοτία με τον σύζυγό μου, θέλω να μοιραστώ αυτά τα καλά νέα για τη ζωή μου με όλους και με όσους χρειάζονται βοήθεια στον γάμο / σχέση. Υποβλήθηκα για έξι χρόνια, ο σύζυγός μου με άφησε και συνέχισε να έχει άλλη γυναίκα μόνο και μόνο επειδή η οικογένειά του δεν με αγάπησε και επειδή δεν μπορούσα να του δώσω ένα μωρό, φώναξα για επτά χρόνια επειδή ο σύζυγός μου με χώρισε. Ψάξαμε για το ξόρκι που σύννεφο με βοήθησε να ξαναγυρίσω τον σύζυγό μου αγάπη πίσω όταν έχω περάσει σε απευθείας σύνδεση γνώρισα τόσους πολλούς μάγους, όλοι έθεσαν χρήματα χωρίς να με βοηθήσουν, αλλά στις 16 Αυγούστου 2019, είδα μια ηλεκτρονική συνεισφορά ενός καλού μάγου Ονοματεπώνυμο Drigbinovia. Αποφάσισα να έρθω σε επαφή μαζί του όταν έρχομαι σε επαφή μαζί του, μου είπε ότι το πρόβλημά μου είχε λυθεί επειδή ήρθα σε επαφή μαζί του, του είπα όλο το πρόβλημά μου και έκανε μια υπόσχεση ότι θα με βοηθήσει να επιστρέψω τον άντρα μου πίσω. Ο Drigbinovia με διδάσκει και μου έδειξε τι να κάνω, ακολουθώ όλες τις οδηγίες και κάνω αυτό που μου ζήτησε να κάνω μετά από τρεις μέρες μου είπε ότι ο σύζυγός μου θα με καλέσει πριν κοιμηθώ εκείνη την ημέρα και να ζητήσω συγγνώμη. Μόλις μου είπε τα πάντα, ο σύζυγός μου με τηλεφώνησε και μου ζήτησε να τον πάρω πίσω μετά από έξι χρόνια διαζυγίου. σήμερα μοιράζομαι αυτό το μήνυμα γιατί θέλω να μάθει ο κόσμος και είναι καλή δουλειά και είμαι επίσης πολύ χαρούμενος που είμαι έγκυος και για όσους από εσάς που χρειάζεστε βοήθεια, προβλήματα με την εργασία ή την προώθηση επικοινωνήστε με την Drigbinovia σήμερα και λύστε το πρόβλημά σας εδώ είναι e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com ή whatsapp τον Ι +2348144480768 Σας υπόσχομαι ότι το πρόβλημά σας θα λυθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. a8c51cb394edd01bacf84261c04ac815
    website kurma
    website kurma
    sms onay

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Thank you for your explanation, very good content. 2c8995ae456b9464ff401d512670b0ad
    define dedektörü

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...