Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Καλή Χρονιά!!!!!!!!!!!!!!


Μου λείψατε !!!!Μου λείψατε !!!!
Δυο μήνες είναι πολύς καιρός το ξέρω !!!!
Απο δικαιλογίες δεν έχω καμία ...εκτός απο την έλλειψη χρόνου.
Ευτυχώς μεσολάβησαν οι διακοπές στην Έυβοια για τις γιορτές των Χριστουγέννων
και της Πρωτοχρονιάς και ...γέμισαν πάλι οι μπαταρίες!!!
Με την καινούρια χρονιά θέλω να πιστεύω
 πως θα είμαι πολύ πιο συχνά μαζί σας!
Έχω να σας δείξω  προσεχώς ,αρκετά χειροποίητα πλεχτά
 που έφτιαξα όλο αυτό το διάστημα αλλά και πολλές δημιουργίες με decoupage.

 
Τι καλύτερο ξεκίνημα όμως για τον καινούριο χρόνο 
απο την κοπή της βασιλόπιτας που κάναμε
στο τμήμα μας στη σχολή ...έτσι για το καλό την περασμένη εβδομάδα!
Αααα....ναι !!!Αυτό δεν σας το είπα !!
Ξεκινήσαμε τα μαθήματα στα μέσα Δεκεμβρίου 
Φτιάξαμε στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο...




 ημερολόγια για το 2013....







...και θα φτιάξουμε πολλά πράγματα ακόμη ...
αλλά ας γυρίσουμε στη βασιλόπιτα .Την κόψαμε λίγο πρίν ξεκινήσει το μάθημα...

Η τυχερή μαθήτρια θα κέρδιζε ένα βαλιτσάκι
για τη μεταφορά των υλικών του decoupage,δώρο απο τη σχολή.
(Είναι πολύ όμορφο αλλά ξέχασα να το φωτογραφίσω)
Περιμέναμε λοιπόν πως και τι να δούμε σε ποιά μαθήτρια θα έπεφτε το φλουρί.
Τι φαντάζεστε πως έγινε;.....


Το φλουρί ...πήγε σε μένα ....το ίδιο και το βαλιτσάκι .
Ήθελα πολύ να το κερδίσει μία από τα κορίτσια μου...
αλλά η αλήθεια είναι πως δε λυπήθηκα που έτυχε σε μένα...
άντε και του χρόνου να είμαστε καλά να το ξανακάνουμε !!!!



Αμέσως μετά συνεχίσαμε το μάθημα.
Αυτή τη φορά τα κορίτσια έφτιαξαν βαζάκια για την κουζίνα..
Ίσα που πρόλαβα να φωτογραφίσω μερικά...







Κάτι δεν πήγε καλά με τη φωτογραφική μηχανή...πάλι
στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο όμορφα.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους σας για τις ευχές σας
 και με τη σειρά μου να ευχηθώ
 ο καινούριος χρόνος να φέρει σε όλους χαρά γαλήνη και αληθινή αγάπη !!!!!
Σας αφήνω για τώρα και πιστεύω σύντομα να είμαι κοντά σας!!!!
Αγαπημένοι μου φίλοι όπου κι αν είστε να περνάτε καλά !!!!
 Φιλιά πολλά !!!!!






15 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!!!
    Oχι δύο μήνες αλλα κοντά δυομιση! Ολα καταπληκτικά και φαινεται οτι θα συνεχίσουν να είναι αφου ήσουν και η τυχερή της βασιλοπιτας!Καλή και δημιουργική χρονιά!!!με υγεία!
    Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ΄όμορφη δουλειά...
    Καλή δουλειά με τη νέα χρονιά, να είσαι πάντα δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς το Ρενάκι!!! Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά και πάντα τυχερή να είσαι! Ελπίζω να σε 'βλέπουμε' πιό συχνά τώρα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά!...εύχομαι να είσαι τυχερή όλη τη χρονιά! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σας!....Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Χρονιά με υγεία ,ευτυχία και αγάπη!!!! Ρένα μου εύχομαι καλή συνέχεια και να σε βλέπουμε πιο συχνά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρενάκι, τί υπέροχες δημιουργίες !!! Και των μαθητριών σου φυσικά ! Ωραίες φωτοσκιάσεις ! Προφανώς έχεις μεταδοτικότητα και έχουν μπει στο νόημα ! Ζηλέυωωωωωω ...
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχεις, κοριτσάκι μου, με Υγεία, Αγάπη και Χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα καλή και δημιουργική χρονιά. Πολύ όμορφες οι κατασκευές των κοριτσιών σου. Αξια δασκάλα!!!!
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και σε μας έλειψες φιλεναδα αλλα χαλαλι σου η απουσία αφού εχεις κανει τοσο πολύ ωραιες κατασκευες μαζί με τις μαθήτριές σου αχ!!!! εγώ πότε θα γινω μαθήτρια..ντεκουπατζού;..χι..χι. μαλλον ιδιαίτερα θελω γιατί μία ασχετοσύνη με το θέμα την έχω...χι..χι.. φιλακια πολλα... και καλη συνεχεια στα μαθήματα ...δασκαλα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσια μουυυυυ!!!!Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας !!!Ελπίζω πως θα μπορέσω να είμαι πιο συχνά κοντά σας !!Είναι αλήθεια :Μου έχετε λείψει όόόλες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά γλυκιά μου..και βέβαια μας έλειψες!Εσύ δεν σου λείψαμε;Εύχομαι μία δημιουργική χρονιά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά!! Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!!! Πάντα τυχερή να είσαι!!! Οι δημιουργίες σου όλες υπέροχες! Πολλά μπράβο!!
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά, Ρενα! Με υγεία, χαρά και πολλές όμορφες δημιουργίες ! Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και εμένα μου έλειψες μια βδομάδα που έχω να σε δω!!!Να είσαι πάντα καλά Ρενάκι μου να σκορπίζεις (όπως πάντα )απλώχερα γύρω σου την αγάπη!!!!Οσο για τις μαθήτριες σου είναι υπέροχες και οι δημιουργίες τους πολυ καλές για τα πρωτα μαθήματα!!!μα δε είναι δυνατόν να ήταν διαφορετικά με τετοια δασκάλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς ήλθες πάλι Ρένα μου!!!Μας έλειψες πολύ!!!Καλή χρονιά, ευτυχισμένη, με υγεία και πολλές δημιουργίες!!!φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...