Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

...άλλαξα το δωράκι

Η κόρη μου πριν από καιρό μου έκανε δώρο αυτό το κηροπήγιο ..




χθές αποφάσισα να το αλλάξω με ..decoupage
και ...ιδού



...πέρασα πρώτα με primer τη γυάλινη επιφάνεια και ταμπόναρα ελαφρά με
σφουγγαράκι για να αποφύγω τις βουρτσιές
όταν στέγνωσε σειρά είχε η κόλα και το ριζόχαρτο.Μετά,πάνω στο ριζόχαρτο 
τόνισα τα σημεία που ήθελα στην παράσταση.με πινέλο και ακρυλικά χρώματα, ταμπόναρα την
υπόλοιπη επιφάνεια με σφουγγαράκι και ακρυλικά χρώματα.Έβαψα και τη μεταλλική βάση 
γιατί μαύρη δεν ταίριαζε και τέλος ,έκανα φινίρισμα με βερνίκι

Πως σας φαίνεται;





.


7 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ρένα , πολύ όμορφο το αποτέλεσμα, άλλαξε τελείως μορφή, απέκτησε μια κλασσική φινέτσα. Μπράβο...καλές δημιουργίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα μου είναι πολύ όμορφο!!!Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ..ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ...ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Του έδωσες τη μαγική πινελιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕΝΑΚΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μανουλίτσα μου ωραίο ήταν όταν στο έφερα αλλά ένα έχω να πω το κανες παραδεισένιο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...